Un tros de paper

Reflexions, pensaments nus, muts, disfresats, sincers, optimistes i pesimistes.La vida, l'amor, la mort, l'oblit, les paraules, la comunicació, la traïció, l'humà, el shock amb la realitat, el futur, el passat, la bogeria reflexions, pensaments nus, muts, disfresats, sincers, optimistes i pesimistes.La vida, l'amor, la mort, l'oblit, les paraules, la comunicació, la traició, l'humà, el shock amb la realitat, el futur, el pasat, la bojeria

28/2/11

 I continuo en el meu vaixell a la deriva. La llum del far sembla que fa pampallugues i s'encén. Poso rumb cap allà però torna a fondre's en la foscor dels dubtes.


Pot Ser Demà...
Caminando he visto como las hormigas se atrapaban y se comían, hasta el punto de llamarse, entre ellas, hormigarianas. Su única alimentación son ellas mismas, se autodestruyen poco a poco, y su gran característica es que ellas no quieren saberlo aunque les sea de sobras conocido. Pero, quieran o no, llegará un día en el que desaparecerá todo rastro de las hormigas, porque habrán perecido en su afán individual de comer... y comer... y comer... y comer....y de almacenar "por si acaso".
4 març 2009
Cuando da inicio el acto de amar a alguien, entendiendo amar como la consumación o aspiración a consumar un acto físico, acostumbramos a imaginarnos únicos en nuestra especie. Necesitamos sentirnos especiales y creer que somos las únicas personas que han estado en la vida del otro. Sí, en realidad sabemos que la otra persona en cuestión ha amado ya con toda la superficie de su cuerpo y de su alma, y en la mayoría de casos, ella misma te cuenta el romance pasado. Pero nuestra mente crea anticuerpos que ven eso como algo irreal, pasado y tal vez poco intenso.  Nuestra mente desconecta para protegernos. Se llama supervivencia.
En la era de la información, del wifi y las tecnologías, el autoengaño y la supervivencia amorosa se vuelve un terreno pantanoso. El instinto de amar lleva a la  curiosidad por la otra persona, y es sabido por todos que internet es una fuente de información. Entonces topas con un blog, con un facebook, con un twitter repleto de pasado, de amores pasados, repleto de poesías dedicadas que hacen real esas personas anteriores que hasta entonces solo existían en una hipótesis. Y dejas de ser única. Y el consuelo que queda es pensar en tus propias pasiones del pasado y ver como pasado y presente no son sinónimos. Y ver como cada persona nueva a la que pretendes amar te hace vivir intensamente nuevas caladas de vida que no habías imaginado hasta entonces.

22/2/11

HOME
Bon dia. (pausa) Bon dia, voldria una abraçada.

FARMACÈUTICA
Una abraçada?

HOME
sí. una abraçada.

FARMACÈUTICA
Aquí no en venem d'abraçades.

HOME
Hmm. Com que no?

FARMACÈUTICA
venem medicaments, caramels per la tos...

HOME
caramels per la tos?

FARMACÈUTICA
Vaja, qualsevol cosa. (pausa) Per a la salut humana.

HOME
Precisament

FARMACÈUTICA
Precisament què?

HOME
Precisament això

FARMACÈUTICA
No l'entenc

HOME
Si venen medicaments per a la tos també han de tenir
abraçades. Per el benestar de la meva salut, entén?

(Pausa)

FARMACÈUTICA
Què vol?

HOME
Una abraçada.

FARMACÈUTICA
No li penso donar una abraçada

HOME
No marxaré fins que no me la doni

(Pausa)

FARMACÈUTICA
Què m'enduc jo a canvi?

HOME
La satisfacció d'haver-me ajudat...

(L'home s'apropa a la farmacèutica i aquesta agafa el
telèfon.)

FARMACÈUTICA
Trucaré a la policia

HOME
Li puc jurar...

FARMACÈUTICA
Què?

HOME
Li puc jurar amor etern...

FARMACÈUTICA
Amor etern?

HOME
Si...

FARMACÈUTICA
De debò?

HOME
de debò

FARMACÈUTICA
Per només una abraçada?

HOME
Només per això

(L'home s'acosta a la farmacèutica i l'abraça
tendrament. Una estona després entren dues clientes.
Ell s'aparta amb prou temps perquè no els vegin.)

HOME
M'he enamorat. Dissimula i atén sense dir res.

CLIENTA 1
Va vostè?

HOME
No. Passi, passi.

CLIENTA 1
Volia uns xiclets de nicotina

FARMACÈUTICA
Aquests van bé?

CLIENTA 1

(L'home marxa sense dir res. Pausa.)

CLIENTA 2
Què li passa?

(pausa)

FARMACÈUTICA
M'acaben de... m'acaben d'atracar...
Sonidos negros rezumbando lo que fue sol, y un último aliento desesperado por, en el transcurso, transformarlos en tonalidad gris.
Las vocales que atrás fueron palabras pierden el sentido en el ascenso engañoso de la lucha por continuar adelante, y con ellas, la fuerza embotellada llega a su fin.
Tal vez un arañazo positivo, robado, irreal, sería suficiente para rellenar la fuerza agotada, tal vez un pequeño cambio, una luz escondida ante unos ojos ahora ciegos de desánimo, provocarían un sonido neutro. Y adelante.
Pero los propios ojos ya no saben ver, o no quieren hacerlo, y lo que un día fue luz, ahora está enterrado.

20/2/11

La soledat i l'excés van de la mà en un terreny que només reconeix les turbulències per la deformitat del que va ser, pel desconeixement del que serà. I la desmesura sembla l'única solució, l'abús, el viure d'un passat inexistent o idealitzat que no correspon en el temps ni la necessitat de l'ara. Fent que tot continuï avall, i avall fins que el camí torni a ser pla.

5/2/11

Nit solitària i intranscendent  que aplega a la seva falda records de sucre que amb la pluja es dilueixen.                    

 

Bressol de sentiments confusos i abstractes que em remeten la teva imatge. No se per què. Potser m'importes més del que vull pensar.