Un tros de paper

Reflexions, pensaments nus, muts, disfresats, sincers, optimistes i pesimistes.La vida, l'amor, la mort, l'oblit, les paraules, la comunicació, la traïció, l'humà, el shock amb la realitat, el futur, el passat, la bogeria reflexions, pensaments nus, muts, disfresats, sincers, optimistes i pesimistes.La vida, l'amor, la mort, l'oblit, les paraules, la comunicació, la traició, l'humà, el shock amb la realitat, el futur, el pasat, la bojeria

19/10/11

Cerco les paraules i no hi són
Necessito escriure però les lletres s'amaguen a la llengua,
acompanyant el petó que em vas donar.

Voldria poder explicar,
voldria saber parlar,
però m'entrebanco.

I no sóc jo sinó una altra la que com una autòmat
continua la verboabsurda dels meus llavis.
Perquè fins que aquests no abracin de nou els teus...
no sabran parlar més... perquè m'has robat les paraules. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada