Un tros de paper

Reflexions, pensaments nus, muts, disfresats, sincers, optimistes i pesimistes.La vida, l'amor, la mort, l'oblit, les paraules, la comunicació, la traïció, l'humà, el shock amb la realitat, el futur, el passat, la bogeria reflexions, pensaments nus, muts, disfresats, sincers, optimistes i pesimistes.La vida, l'amor, la mort, l'oblit, les paraules, la comunicació, la traició, l'humà, el shock amb la realitat, el futur, el pasat, la bojeria

9/11/11

Em vestiria amb la teva pell nua
procurant que, la teva suavitat animal,
no deixés un centímetre desprotegit
de la meva superfície mortal.

I recoberta de goig,
amb el vestit de gala que duu el teu nom,
m'endinsaria a la festa privada dels meus llençols
perquè a la fi esdevinguessin nostres.

Per abrigar-te dins amb la meva olor,
pintar-te el cos a petons de l'ànima,
vernissar-te amb el pinzell de les carícies
i tapar-te, després, amb la meva pell en flames.

2 comentaris: